Klantenservice

Wij helpen u graag.

Wanneer het u niet lukt een bestelling te plaatsen, of dat u mogelijk problemen ondervindt tijdens het bestellen, mail ons dan op info@hetdoekje.nl  of bel naar 0492-331747 / 06-54637454 en wij lossen het eenvoudig voor u op.

Gratis doekje bij aankoop 10 stuks

Bij aankoop vanaf 10 doekjes ontvangt u 1 doekje gratis en betaald géén verzendkosten. (binnen Nederland)
Het is echter niet noodzakelijk om 10 ramendoekjes tegelijk te bestellen om in aanmerking te komen voor een gratis doek. Aantallen worden door ons bijgehouden en bij het bereiken/aankopen van de 10 e doek ontvangt u er een gratis.
Bij aankoop vanaf 10 doekjes buiten Nederland binnen Europa, nemen wij de Nederlandse verzendkosten voor onze rekening en u betaald de extra porto van € 5.95
Bestellingen vanaf 20 stuks (+1 gratis bij elke 10 stuks) binnen Europa géén verzendkosten.

BELANGRIJK,
U dient hier echter wel een account voor aan te maken en bij herhaalbestellingen in te loggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Indien u geen account aanmaakt of inlogt kan ons systeem uw aantallen niet bijhouden en weten wij niet wanneer u in aanmerking komt voor een gratis doek.

Bestellen

1 Wij bieden u de mogelijkheid om ons product te bestellen middels onze website www.hetdoekje.nl
U ontvangt van ons daarna een automatisch aangemaakte bevestigingsmail en wordt vervolgens op de hoogte gehouden over de afronding van uw bestelling.

2 U kunt uw bestelling ook per E-Mail aan ons kenbaar maken info@hetdoekje.nl
Maak daarin kenbaar hoeveel doekjes u wilt bestellen en uw volledige naam en adres ivm met de verzending. Indien u in aanmerking wilt komen voor een gratis doekje (bij het bereiken van 10 stuks), vermeldt dan ook even of u al eens eerder onder deze naam en adres heeft besteld.
U ontvangt daarna van ons het te betalen bedrag, een bankrekeningnummer en een bestelnummer.

3 U kunt uw bestelling ook telefonisch aan ons doorgeven;
Telefoon; 0492-331747
Mobiel; 06-54637454

Snelle levering

Indien u voor 12.00 uur besteld wordt uw envelop bestelling (indien u heeft gekozen voor  “verzenden per Post-NL” ) de volgende werkdag door Post-NL bezorgd. Paketten worden doorgaans verzonden met DPD. (vermeld in dit geval uw mobiele telefoonnummer ivm een bezorgmelding op uw telefoon)

Indien u gekozen heeft om met iDEAL te betalen wordt uw bestelling direct in behandeling genomen. U ontvangt van ons dan een automatisch aangemaakte mail en u wordt vervolgens via de mail op de hoogte gehouden over de afhandeling van uw bestelling.

Indien u gekozen heeft om te betalen met; Directe bankoverschrijving, PayPal , Creditcard of Bankcontact/Mister Cash, dan wordt uw bestelling verzonden zodra het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening.

Indien u gekozen heeft voor “bezorgen eigen koeriersdienst” dan wordt het tijdstip van bezorgen in overleg bepaald. ( zie rubriek “bezorgen eigen koeriersdienst” of u in onze regio woont )

Bezorgen in onze regio is mogelijk vanaf 5 stuks op adressen met de volgende postcodes;
5425 / 5580 tm 5674 / 5700 tm 5763 / 6026 / 6029 / 6030 tm 6034
Bezorgen koeriersdienst in onze regio vanaf 5 stuks.

Bezorgen in onze regio is mogelijk vanaf 10 stuks (+1 gratis en géén bezorgkosten) op adressen met de volgende postcodes;
5200 tm 5298 / 5420 tm 5427 / 5460 tm 5469 / 5480 tm 5766 / 5975 tm 5985 / 6001 tm 6006 /
6020 tm 6034

Grotere bestellingen bezorgen buiten onze regio is mogelijk in overleg.
Indien u heeft gekozen voor bezorgen “koeriersdienst in onze regio” dan wordt het tijdstip van bezorgen in overleg bepaald.
De bezorgkosten van onze koeriersdienst bedragen € 3,95 Bestellingen vanaf € 100,00 géén bezorgkosten.
Bezorgen in de grensstreek Nederland / België;
Wij kunnen bezorgen (alléén mogelijk vanaf 10 stuks + 1 gratis) in de grensstreek tussen Arendonk / Bree. Géén bezorgkosten.

Voordelen van bezorgen eigen koeriersdienst;
-Niet vooraf per bank betalen, dit kan contant bij bezorging.
-Koerier heeft altijd doekjes in de auto, indien u wilt bijbestellen.
-Indien nodig kunnen wij u ter plaatse adviseren over onze producten.

Verzendkosten per doekje

Aantal doekjes Verzendkosten Post-NL
1 doekje       € 2,00 binnen Europa/ Buitenland € 3,50
2 doekjes       € 2,95 binnen Europa/ Buitenland € 4,50
3 t/m 7 doekjes       € 3,96 binnen Europa/ Buitenland € 5,95
Vanaf 8 doekjes       Gratis binnen Europa/ Buitenland € 5,95
Bestellingen andere producten tot € 30,00       € 2,95 binnen Europa/ Buitenland € 5,95
Bestellingen andere producten vanaf € 30,00       € 3,96 binnen Europa/ Buitenland € 5,95
Bestellingen binnen Europa vanaf € 200,00 gratis verzending
Bestellingen buiten Europa op aanvraag

Retourneren

Indien u niet tevreden bent over het bij ons aangekochte product, dan bieden wij u een niet tevreden-teruggeefgarantie, zonder enige opgave van reden.

Zendt in dat geval uw product inclusief de factuur binnen 14 dagen na aankoop (factuurdatum) in de originele verpakking terug naar:

Ferry Shiny World
Florastraat 30
5715AK Lierop
Nederland

Vermeldt op de factuur uw IBAN-Bankrekeningnummer en tenaamstelling. Wij zorgen ervoor dat het bedrag wordt teruggestort op uw bankrekening.

Veilig betalen

Wij bieden u de volgende betaalmogelijkheden tijdens het bestellen;

1 U kiest om te betalen met “Ideal
U kunt uw betaling tijdens het bestellen afronden. Uw bestelling wordt direct in behandeling genomen en gereed gemaakt voor verzending.

2 U kiest om te betalen met “Directe bankoverschrijving
Nadat u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u van ons een automatisch aangemaakte bevestigingsmail. Hierin vindt u een bestelnummer, vermeldt dit bestelnummer bij het overmaken van het bedrag per bank. Zodra het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening wordt uw bestelling verzonden.

3 U kiest om te betalen met “Mastercard of Visa
Nadat u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u van ons een automatisch aangemaakte bevestigingsmail. Hierin vindt u een bestelnummer, vermeldt dit bestelnummer bij het overmaken van het bedrag per bank. Zodra het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening wordt uw bestelling verzonden.

4 U kiest om te betalen met “Bankcontact / Mistercash” Speciaal voor onze Belgische klanten.
Nadat u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u van ons een automatisch aangemaakte bevestigingsmail. Hierin vindt u een bestelnummer, vermeldt dit bestelnummer bij het overmaken van het bedrag per bank. Zodra het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening wordt uw bestelling verzonden.

Persoonlijk advies

Indien u vragen heeft over:
-De werking van ons product.
-Problemen met bestellen of met de betaling
-Facturatie
-Bezorging, verzending of afhalen
-Overige vragen

Neem dan contact met ons op:
-E-Mail; info@hetdoekje.nl
-Tel; 0492-331747
-Mobiel; 06-54637454

Ferry Shiny World helpt u graag verder