Klantenservice

Wij helpen u graag.

Wanneer het u niet lukt een bestelling te plaatsen, of dat u mogelijk problemen ondervindt tijdens het bestellen, mail ons dan op info@hetdoekje.nl  of bel naar 0492-331747 / 06-54637454 en wij lossen het eenvoudig voor u op.

Gratis doekje bij aankoop 10 stuks

Bij aankoop vanaf 10 doekjes ontvangt u 1 doekje gratis en betaald géén verzendkosten. (binnen Nederland)
Bij aankoop vanaf 10 doekjes buiten Nederland binnen Europa, nemen wij de Nederlandse verzendkosten voor onze rekening en u betaald de extra porto van € 2.85
Bestellingen vanaf 20 stuks (+1 gratis bij elke 10 stuks) binnen Europa géén verzendkosten.

BELANGRIJK,
U dient hier echter wel een account voor aan te maken. Indien u geen account aanmaakt kan ons systeem uw aantallen niet bijhouden en weten wij niet wanneer u in aanmerking komt voor een gratis doekje.

Bestellen

1 Wij bieden u de mogelijkheid om ons product te bestellen middels onze website www.hetdoekje.nl
U ontvangt van ons daarna een automatisch aangemaakte bevestigingsmail en wordt vervolgens op de hoogte gehouden over de afronding van uw bestelling.

2 U kunt uw bestelling ook per E-Mail aan ons kenbaar maken info@hetdoekje.nl
Maak daarin kenbaar hoeveel doekjes u wilt bestellen en uw volledige naam en adres ivm met de verzending. Indien u in aanmerking wilt komen voor een gratis doekje (bij het bereiken van 10 stuks), vermeldt dan ook even of u al eens eerder onder deze naam en adres heeft besteld.
U ontvangt daarna van ons het te betalen bedrag, een bankrekeningnummer en een bestelnummer.

3 U kunt uw bestelling ook telefonisch aan ons doorgeven;
Telefoon; 0492-331747
Mobiel; 06-54637454

Snelle levering

Indien u voor 12.00 uur besteld wordt uw bestelling (indien u heeft gekozen voor  “verzenden per Post-NL” ) de volgende werkdag door Post-NL bezorgd.

Indien u gekozen heeft om met iDEAL te betalen wordt uw bestelling direct in behandeling genomen. U ontvangt van ons dan een automatisch aangemaakte mail en u wordt vervolgens via de mail op de hoogte gehouden over de afhandeling van uw bestelling.

Indien u gekozen heeft om te betalen met; Directe bankoverschrijving, PayPal , Creditcard of Bankcontact/Mister Cash, dan wordt uw bestelling verzonden zodra het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening.

Indien u gekozen heeft voor “bezorgen eigen koeriersdienst” dan wordt het tijdstip van bezorgen in overleg bepaald. ( zie rubriek “bezorgen eigen koeriersdienst” of u in onze regio woont )

Bezorgen in onze regio is mogelijk vanaf 5 stuks op adressen met de volgende postcodes;
5425 / 5580 tm 5674 / 5700 tm 5763 / 6026 / 6029 / 6030 tm 6034
Bezorgen koeriersdienst in onze regio vanaf 5 stuks.

Bezorgen in onze regio is mogelijk vanaf 10 stuks (+1 gratis en géén bezorgkosten) op adressen met de volgende postcodes;
5200 tm 5298 / 5420 tm 5427 / 5460 tm 5469 / 5480 tm 5766 / 5975 tm 5985 / 6001 tm 6006 /
6020 tm 6034

Grotere bestellingen bezorgen buiten onze regio is mogelijk in overleg.
Indien u heeft gekozen voor bezorgen “koeriersdienst in onze regio” dan wordt het tijdstip van bezorgen in overleg bepaald.
De bezorgkosten van onze koeriersdienst zijn € 3,50.
Bezorgen in de grensstreek Nederland / België;
Wij kunnen bezorgen (alléén mogelijk vanaf 10 stuks + 1 gratis) in de grensstreek tussen Arendonk / Bree. Géén bezorgkosten.

Voordelen van bezorgen eigen koeriersdienst;
-Niet vooraf per bank betalen, dit kan contant bij bezorging. (niet pinnen)
-Koerier heeft altijd doekjes in de auto, indien u wilt bijbestellen.
-Indien nodig kunnen wij u ter plaatse adviseren over onze producten.

Verzendkosten per doekje

Aantal doekjes Verzendkosten Post-NL
1 doekje                  € 2,00
2 doekjes                  € 3,00
3 t/m 9 doekjes                  € 3,50
Meer dan 10 doekjes                 Gratis Post-NL verzending

Retourneren

Indien u niet tevreden bent over het bij ons aangekochte product, dan bieden wij u een niet tevreden-teruggeefgarantie, zonder enige opgave van reden.

Zendt in dat geval uw product inclusief de factuur binnen 14 dagen na aankoop (factuurdatum) in de originele verpakking terug naar:

Ferry Shiny World
Florastraat 30
5715AK Lierop
Nederland

Vermeldt op de factuur uw IBAN-Bankrekeningnummer en tenaamstelling. Wij zorgen ervoor dat het bedrag wordt teruggestort op uw bankrekening.

Veilig betalen

Wij bieden u de volgende betaalmogelijkheden tijdens het bestellen;

1 U kiest om te betalen met “Ideal
U kunt uw betaling tijdens het bestellen afronden. Uw bestelling wordt direct in behandeling genomen en gereed gemaakt voor verzending.

2 U kiest om te betalen met “Directe bankoverschrijving
Nadat u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u van ons een automatisch aangemaakte bevestigingsmail. Hierin vindt u een bestelnummer, vermeldt dit bestelnummer bij het overmaken van het bedrag per bank. Zodra het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening wordt uw bestelling verzonden.

3 U kiest om te betalen met “Mastercard of Visa
Nadat u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u van ons een automatisch aangemaakte bevestigingsmail. Hierin vindt u een bestelnummer, vermeldt dit bestelnummer bij het overmaken van het bedrag per bank. Zodra het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening wordt uw bestelling verzonden.

4 U kiest om te betalen met “Bankcontact / Mistercash” Speciaal voor onze Belgische klanten.
Nadat u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u van ons een automatisch aangemaakte bevestigingsmail. Hierin vindt u een bestelnummer, vermeldt dit bestelnummer bij het overmaken van het bedrag per bank. Zodra het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening wordt uw bestelling verzonden.

Persoonlijk advies

Indien u vragen heeft over:
-De werking van ons product.
-Problemen met bestellen of met de betaling
-Facturatie
-Bezorging, verzending of afhalen
-Overige vragen

Neem dan contact met ons op:
-E-Mail; info.hetdoekje.nl
-Tel; 0492-331747
-Mobiel; 06-54637454

Ferry Shiny World helpt u graag verder